طراحی دکوراسیون داخلی بینظیر کار سختی نیست.
دکوراسیون داخلی یکی از جذابترین قسمتهای آماده سازی یک فضا برای کار یا سکونت است؛ شما میتوانید با زیبایی هرچه تمامتر سلیقه خود را به نمایش بگذارید و دکوراسیون داخلی خاص و منحصر به فرد طراحی کنید.
معمولا در ابتدا ایدههایی در مورد دیوارها، کف و کمدها و قفسهها ارائه و پیاده سازی میشوند و پس از آن نوبت به انتخاب وسایلی میرسد که باید با دکوراسیون هماهنگ باشند. در این مقاله بحث ما حول دکوراسیون داخلی در فضاهای کاری مختلف مانند ادارهها و شرکتها، دفترها، مطبها و... انجام شده است.
توجه به جوانب مختلف دکوراسیون داخلی تأثیرات مثبت بسیاری برای شما به دنبال خواهد داشت که در ادامه آنها را بیان خواهیم کرد.
دکوراسیونهای داخلی زیبا در روحیه کارمندان و ارباب رجوعها تأثیر زیادی دارد.
بیایید کمی از دید تجاری به قضیه نگاه کنیم. همه کسب و کارها در حال فروش محصولات یا خدمات به دیگران هستند و برای فروش پیش زمینه لازم است؛ اعتمادسازی و جلب توجه مشتریان احتمالی اولین گام برای فروش شماست. بسیاری از کسب و کارها وجود دارند که در فضای کاری خود با مشتریان به گفت و گو مینشینند. در واقع زمانی که مشتری به دفتر کار شما مراجعه میکند، شما میتوانید راحتتر او را تحت تأثیر قرار دهید.
بیایید دو نوع دکوراسیون داخلی مختلف را با هم مقایسه کنیم. در دکوراسیون اول مشتری وارد فضایی معمولی میشود که چند صندلی اداری در آن قرار دارد و میزی که به عنوان میز مدیریت شناخته میشود. زمان خاصی صرف طراحی نشده است و همه چیز کاملا معمولی است. در دکوراسیون دوم، از درب ورودی تا تمام وسایل داخل مجموعه با هم هماهنگ هستند؛ اتاق مدیریت با استفاده از پارتیشن اداری جدا شده است و داخل قسمت مدیریت مبلمان اداری مخصوص مهمان در کنار میزهای مدیریت و صندلیهای لوکس و راحت قرار گرفتهاند. مشتری احتمالی برند و لوگوی شرکت را در فضاهای مختلف و حتی در ساعت دیواری موجود مشاهده میکند. همه چیز از نظم و هماهنگی خاصی برخوردار است.
به نظر شما مذاکره در کدام فضا موفقتر خواهد بود؟ بدیهی است که در فضای دوم مشتری میداند که با افرادی حرفهای سر و کار دارد که همه چیز را در بهترین حالت خود فراهم میکنند و بیشک به سادگی به شما اطمینان خواهد کرد. اما در دکوراسیون داخلی حالت اول، در فضای دفتر کار هیچ چیزی برای جلب توجه مشتری احتمالی وجود ندارد و همه کار بر عهده مذاکره کنندگان خواهد بود. برای داشتن کسب و کار موفق بهتر است از تمام امکانات موجود استفاده کنید.
در مورد فضاهایی مانند مطب پزشکان نیز دکوراسیون داخلی نقش مهمی دارد. یک پزشک با طراحی دکوراسیون داخلی مطب خود حتی میتواند در میزان آرامش بیماران نیز نقش داشته باشد. برای مثال اگر یک دندانپزشک کودک، در دکوراسیون داخلی مطب خود از طرحهای کودکانه استفاده کند، ترس بچهها از دندانپزشکی را تا حد زیادی کاهش میدهد؛ حتی انتخاب مبلمان مطب با رنگهای شاد هم تأثیر زیادی دارد.
برای داشتن دکوراسیون داخلی ایدهآل لازم است در انتخاب مبلمان اداری خود توجه کافی داشته باشید.
همانطور که میدانید، مبلمان اداری بخش مهمی از دکوراسیون داخلی را تشکیل میدهند. در انتخاب مبلمان اداری فاکتورهایی مانند ظاهر شیک و هماهنگ با دکوراسیون داخلی، کیفیت بالای متریال به کار رفته و رعایت استانداردهای سلامتی اهمیت زیادی دارد.
معمولا در هر شرکت، افرادی با سمتهای مختلف فعالیت میکنند که لازم است هر کدام از آنها میز و صندلی اداری مخصوص به خود را داشته باشند. کاربرد از میز و صندلی نیز موضوع دیگری است که در تعیین مدل میز و صندلی اداری اهمیت دارد. برای مثال میزهای مدیریت باید لوکسترین میزهایی باشند که در یک شرکت وجود دارد یا میز منشی معمولا به امکانات بیشتری نسبت به میز کارمندان نیاز دارد، چرا که منشی مسئولیت هماهنگیهای بین داخل و خارج شرکت را بر عهده دارد و بیشک وسایل مورد استفاده وی بیشتر از کارمندان است.
پارتیشنهای اداری نیز جزء مهمی از دکوراسیون داخلی محسوب میشوند که با مبلمان اداری همراهند. پارتیشنها تأثیر زیادی در دکوراسیون داخلی دارند و حتی میتوانند به کلی آن را تغییر دهند. شاید دفتر کاری که انتخاب کردهاید، به اندازه کافی اتاق نداشته باشد؛ یا شاید به هر دلیلی نیاز داشته باشید قسمتهای مختلف را از هم جدا کنید. بدون شک نمیتوانید دیوار جدیدی بنا کنید، اما میتوانید از پارتیشنهای مختلف استفاده کنید. حتی با استفاده از پارتیشنها میتوانید خلاقیت بیشتری در دکوراسیون داخلی فضای کاری خود پیاده سازی کنید.
گروه آرتینکو برای داشتن بهترین مبلمان اداری همراه شماست.
همانطور که گفتیم زیبایی، کیفیت و استاندارد بودن مبلمان اداری در اولویت قرار دارد. زمانی که شما درگیر طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی هستید، نکات زیادی وجود دارد که ممکن است به دلیل مشغله کاری از آنها غافل شوید؛ برای مثال ممکن است فراموش کنید که صندلی اداری باید قابلیت تنظیم ارتفاع داشته باشد. در این مواقع کار کردن با یک برند معتبر خاطر شما را از بابت جوانب مختلف آسوده میکند.
مبلمان اداری آرتینکو به صورت کاملا استاندارد و متناسب با اسکلت بندی انسان طراحی و ساخته میشوند. همچنین در ساخت آنها از بهترین متریال موجود در بازار استفاده میشود. بنابراین زمانی که مبلمان اداری را از آرتینکو تهیه میکنید، میتوانید تمرکز خود را روی زیبایی میلمان و هماهنگی آن با دکوراسیون داخلی محل کار خود بگذارید و نیازی نیست از بابت سایر موارد دغدغهای داشته باشید. همچنین همکاران ما میتوانند به شما در زمینه انتخاب بهترین مبلمان اداری هماهنگ با دکوراسیون داخلی فضای کاری شما کمک کنند تا بهترینها را داشته باشید.
از آنجایی که ما تولید کننده مبلمان اداری هستیم و در این زمینه تجربه داریم، میتوانیم ادعا کنیم که بهترینها را به شما عزیزان ارائه میدهیم.
بستن *نام و نام خانوادگی * پست الکترونیک * متن پیام |